събота, 22 септември 2012 г.

Привет!
Отдавна нищо не съм публикувала,но аз съм от хората ,които писането не им се отдава много.Повече съм по думите и действията!Но стига отклонения.
Днес реших да ви покажа другата моя страст-а именно да готвя.След като ми подариха кулинарна книга само с български изпитани рецепти,реших и приготвих ето тези вкуснотийки.Най-хубавото е ,че всички продукти ги има на пазара и са достъпни.
Да ви е сладко!

Това трябваше да бъдат лешникови пръчици,но поради липса на лешници станаха орехови топчици.Само да кажа ,че аромата от пекането им трая два дни и ухаеше приказно на масло и...нова година!
А това е торта,която не че само е калорийна бомба ами направо убийство на всякакви диетис/амо за информация съдържа 800гр. пудра захар/.

Идеален повод са да откъснем малко време и да изпием по едно кафенце с приятелка!

Няма коментари:

Публикуване на коментар