понеделник, 13 август 2012 г.

 ИДЕЯ за рециклиране на фолио!

Здравейте,мили момичета!
От известно време исках да рециклирам остатъци от фолио,което бях купила за нещо миналата година.Това е лесно приложимо и ефекта идва от самото фолио.То е с кадифени елементи.Имам и едно ,което е с дървесна шарка и може би ще го изпълня на паркет, ..........но това е в бъдеще.А ето и тях!
На пръв поглед не са нищо особенно,интересното е материала.
Използваните материали са : картонче върху което да залепим фолиото,самото фолио и  щанците на Sizzix.
 Ще се радвам да ви е харесало и ви е дала повод да сътворите и вие интересни нещица.Успех!
Приготвила съм и още някой идейки,но това по нататък.Нещо не ме бива със снимките и това ме отказва.Чакам моя мъж да ми съдейства.
Чао от мен и хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар