сряда, 22 август 2012 г.

Здравейте, феички!
Докато нямах смелост да се включа в различните предизвикателства,то сега ме е обзела такава еуфория,че...................!
Днес ще се представя  картичката,която ще  включа при Двете елши и
  Card Mania..С риск да ви отегча,но един бърз коментар.На пръв поглед не е нещо сложно и трудно,но като ми кажат сватба и незнам защо веднага си представям нещо много нежно,ефирно и чисто.Та затова и картичката ми е такава.Обрана от към много джуфки и любимите ми брокатчета.А цветенцата са ми любимата част.Както са казали "луд умора няма"-вечер като седнем пред телевизора и какво си мислите,че правя..........освен ,че гледам -да правя и тези мънички бижута.Просто не стоят мирни тези ръце.Но стига.
От мен тази картичка и усмивки!
Спорен ден!



5 коментара:

  1. Уау! Розите ти са станали супер!Толкова нежно стоят върху картичката...Харесва ми и нестандартния начин на затваряне! А панделката на точки ме довърши...Резеда и точки...Любима комбинация!Браво на теб!

    ОтговорИзтриване
  2. Да точките ми е любимия десен!Да не говорим за цвета-също!Радвам се,че тие харесала!

    ОтговорИзтриване
  3. Включи и нея в предизвикателството " Всичко е разрешено" на CARD MANIA CHALLENDGES.

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива и нежна картичка! Благодаря ти, че я включи в първото предизвикателство на Card Mania Challenges. Надявам се, че често ще се отбиваш при нас! Ани

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна и стилна картичка! Розичките ти са прекрасни! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване